יום שני, 23 בדצמבר 2013

שיער דליל לנשים: איך מתמודדים?

מה עושים עם שיער דליל לנשים?

אין ספק שאחת הבעיות המרכזיות אשר אישה יכולה לחוות, הוא כאשר השיער שלה הופך לדליל. בניגוד לגברים, שאצלם תופעת השיער הדליל וההתקרחות נחשבת מקובלת יותר, הרי שבקרב נשים הדבר קשור לא פעם גם לשינויים מורכבים נוספים שהאישה עוברת, בין השאר בגיל המעבר עם השינויים ההורמונליים, הופעת הקמטים, וכעת גם דלילות ונשירת השיער -  כל אלו לעתים מורידים את הביטחון העצמי של הנשים. חשוב להבין, שגם במקרה של שיער דליל לנשים, יש לא מעט פתרונות שאפשר לעשות עם השיער. יש לזכור שבכל זאת, נטייתן הטבעית של נשים היא גם פחות לנשירה, ולכן יש להן הרבה יותר אפשרויות. אז אם גם לך יש שיער שהולך והופך לדליל יותר ויותר, הנה כמה דברים שאפשר לעשות.

כל הטיפים בנוגע לשיער דליל

  תזונה מתאימה - תתפלאו אולי לגלות, אבל כדי להילחם בתופעה של שיער דליל לנשים, אזי הדבר מתחיל דווקא בתזונה שלכן. תזונה שעשירה בוויטמינים שתורמים לצמיחה של שיער עבה ובכמות גבוהה, היא תזונה שכוללת בין השאר ביצים, שמרים, דגנים, כבד ומאכלים נוספים. ככלל, כל מאכל שיש בו את הוויטמין B בכמות גבוהה - הוא מאכל שמומלץ לצרוך כדי לחזק את השיער.

    ערכות ויטמינים - כאמור, ויטמין B הוא מקור נהדר להתמודדות עם שיער דליל לנשים, והוא מחזק היטב את שורש השערה, ומעודד שיערות נוספות לצמוח. לכן, חברות הקוסמטיקה והטיפוח, מוכרות כיום תכשירים לשיער עבור נשים עם שיער דליל, אשר כוללים בתוכם כמות גבוהה יותר של ויטמין B, וכן עוד חומרים שונים אשר תפקידם לתרום לטיפוח השיער שלכן. הדבר מסייע לכן להאט את קצב ההידלדלות, ומעניק לשיער מראה יותר מלא ועשיר.

   צבע מתאים לשיער - כאשר אתן הולכות לספר, חשוב לדעת שלצבעים שונים, יכולה להיות השפעה נהדרת. ניתן לא פעם ליצור אשליה של שיער יותר מלא ועשיר, אם רק יודעים להשתמש בצבע הנכון. ההמלצה היא תמיד לצבוע את השיער דווקא לצבע שדומה לקרקפת שלכן. כך, הקרקפת בעצם תיעלם בתוך השיער, אשר יראה מלא יותר ועשיר יותר.

  תכשירים להזרמת דם - יש תכשירים קוסמטיים שונים, אשר דרך הפעולה העיקרית שלהם היא בהמרצת הדם באזור הקרקפת. כאשר באזור הקרקפת יש פעילות מהירה יותר של דם, הדבר מעודד צמיחה של שיערות.

    תספורת מתאימה - מעל לכל, כדי להתמודד עם שיער דליל, אתן צריכות לפנות לספר שלכן, שיתאים לכן את התספורת המושלמת. ככלל, אין תספורת אחת להתמודדות עם שיער דליל, והדבר קשור גם לתנאים כמו מבנה הפנים, גודל המצח, וכיו"ב. אולם תמיד ספר מקצועי ואמין, יוכל לספק לכן מראה נהדר.

יש המון פתרונות


לסיכום, ניתן לראות שגם במקרים של שיער דליל לנשים, אין סיבה לחשוב שהכל אבוד, ותמיד יש לכן מגוון עצום של אפשרויות. אתן תמיד יכולות להשתמש בפתרון אחד, או לשלב בין מספר פתרונות במקביל, וכך האפקט הוא כפול - אתן גם מאטות את שיער שמדלדל מצד אחד, אך מהצד השני גם מעודדות צמיחה של שיער חדש, חזק ובריא יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה