יום שני, 13 בינואר 2014

פריזורה סלב: על תספורות מפורסמות

תספורות מפורסמות שהפכו לאופנה של ממש

יש מקרים שהם אמנם מעטים, אך בולטים ובלתי נשכחים, שבהם תספורות מפורסמות בעצם הפכו לאופנה של ממש, והגדירו סגנון חדש לגמרי שלא היה קיים עד אז. התספורות הללו הן מפורסמות מבחינה כפולה - הן גם הפכו למפורסמות מאד בפני עצמן, אך לרוב הן גם עיטרו את הראש של נשים מפורסמות מאד, ולרוב מדובר על כוכבות הוליווד, או על נשים שהופיעו בטלוויזיה האמריקאית. לא פעם המטרה לא הייתה בכלל שהתספורת שלהן תהיה מפורסמת ונפוצה כל כך, אבל המוני אנשים התלהבו מהם, והחלו לאמץ אותן. אז מהן התספורות הבולטות ביותר?

כמה תספורות ידועות ומפורסמות במיוחד

       תספורת ג'סיקה בייל - נתחיל דווקא בדוגמה החדשה ביותר של תספורות מפורסמות, שנחשבת למרענן הרשמי של השנים האחרונות. ג'סיקה בייל היא לא בכדי אחת מהנשים המפורסמות ביותר בעולם. היא נחשבת ליפה ומוצלחת, ובעלת תספורת נהדרת שהולמת את גילה, והופכת אותה לצעירה יותר בכמה שנים. מדובר על שיער ארוך עם מראה גלי רך ונעים. השיער בקצוות צבוע בגוונים עדינים של בלונד, אך לא באופן יותר מידי חזק, שכן יש מדרג מסוים. מעבר לכך, תספורת ג'סיקה בייל כוללת גם פוני, אך כזה שאיננו מיושר אלא דווקא נראה מעט פרוע - מה שיוצר מראה נערי ויפה.



       תספורת טיירה בנקס - אישה שנראית יפהפייה לא משנה בת כמה היא - היא הדוגמנית טיירה בנקס. בנקס הייתה דוגמנית מפורסמת מאד בשנות ה 90, אבל גם היום, כשהיא כבר הפכה לאישה בשלה, המראה שלה הוא עדיין מדהים. בנקס ידעה איך להתמודד עם התבגרות גוף, בכך שהיא אימצה תספורת סקסית שהחמיאה מאד לצורת הפנים שלה. מדובר על תספורת שבה נהוג למרוח מוס על השיער כאשר הוא רטוב, ייבוש השיער עם מברשת עגולה, ולעתים גם שימוש במחליק שיער גלי. מדובר בעצם על שיער שככל שיורדים למטה, כך הוא הולך ומסתלסל יותר, אך באופן הדרגתי ונעים לעין.

       תספורת ג'ניפר לופז - כוכבת המוזיקה הלטינית הלוהטת, מתפארת גם בתסרוקת נהדרת, שמתאימה לנשים צעירות ומבוגרות כאחד, אשר יש להן פרצו בצורת לב, אשר בו הדבר הבולט והיפה ביותר - אלו כמובן הלחיים. התספורת של לופז נחשבת פשוטה למדי - שיער חלק למשעי, עם פוני שמכסה את רוב המצח, כאשר השיער בצדדים מכסה אותן מהצד, אך מבליט היטב את לחיים שיוצאות מתוכו.

       תספורת אופרה וינפרי - אם מדובר על תספורות מפורסמות, אי אפשר שלא להזכיר את מנחת הטוק שואו הפופולריות ביותר בעולם, הלא היא אופרה וינפרי.  לאופרה יש פנים עגולות, אך שיער מתולתל מאד, דבר שנחשב לכאורה בעייתי. היא הצליחה להתגבר על כך באמצעות דירוג קצר בחלק הקדמי של השיער, אך מאחורה דירוג ארוך כך שהתלתלים יוצרים מראה רך מסביב לפנים, ומדגישים את המצח בצורה יפה.


מה מתאים לך?


סקרנו מספר תספורות מפורסמות שיכולות להתאים לנשים רבות, ובכוונה התמקדנו בנשים מפורסמות עם צורת פנים שונה, כך שאת תוכלי לקחת לפחות דוגמה אחת כאן, ולבחור את התספורת המושלמת עבורך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה