יום שני, 24 במרץ 2014

ספרים מפורסמים בעולם

עיצוב שיער הפך כבר מזמן למצרך חשוב מאד עבור נשים וגברים כאחד ללא כל צל של ספק. מעצבי שיער מפורסמים מפוזרים בכל רחבי העולם כולו, ומשרתים מדי יום ביומו שורה ארוכה של כוכבי בידור, שחקנים, זמרים, ספורטאים ועוד. ספרים אלו עוברים הכשרה ארוכה, וצוברים מוניטין בעקבות עבודה קשה בתחום זה. מעבר לכך, מי שבקיא בתחום של עיצוב שיער מכיר את השמות של מעצבי השיער ואף מושפע מהם.

להלן השמות שכל חובב שיער חייב להכיר:

א. ג'יימס בראון – זה הוא ספר מפורסם בעיקר בשל עבודתו על השיער של הדוגמנית קיית מוס. הוא ליווה אותה במהלך קמפיינים רבים בהם השתתפה, סיפר על הדינאמיקה אשר התפתחה מולה, והוא ידוע בתור מומחה לשיער קצר.

ב. ניקי קלארק – זה הוא ספר בריטי אשר פועל בלונדון. בין לקוחותיו המפורסמים ניתן למצוא את דיויד בואי, אליזבת' הארלי והנסיכה דיאנה. כפי שאפשר לראות, כל המי ומי של לונדון מגיעים אל מכון הטיפוח של קלארק על מנת ליהנות ממגע הקסם שלו.

ג. וידאל ששון – זה הוא ללא כל צל של ספק אחד הספרים המפורסמים ביותר בעולם, על אף שהוא נפטר בשנת 2012. ישנו קו מוצרי טיפוח אשר קרוי על שמו של וידאל ששון, והתספורות שלו מוכרות גם למי שאינו בקיא בתחום האופנה או הטיפוח. את הפעילות שלו חילק ששון בין לוס אנג'לס ולונדון ובין לקוחותיו המפורסמים נמצאת מיה פארו המהממת.

מה מיוחד בספרים המפורסמים?

ספרים מפורסמים זוכים למעמד מיוחד בשל הניסיון שהם צוברים. בניגוד למעצבי שיער בתחילת דרכם, הספרים המפורסמים מכירים את כל הדרישות והבקשות המוזרות ביותר. הם עובדים תחת לוח זמנים צפוף, יש להם יכולת לייצר תספורות מקוריות ביותר, והם מקפידים על כללי הטיפוח המובילים. זו הסיבה להצלחה של הספרים המפורסמים ולכך ששמם ידוע בעולם.


כיום בעידן האינטרנט ניתן לראות באופן כמעט מיידי תספורות חדשות, לשאוב מהן השראה ואפילו ליישם אותן בקרב נשים וגברים בכל הגילאים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה